Laatulupaus

Tarjottavat liikennepalvelut

Koiviston Auto -konserni toimii yhteiskunnan peruspalveluihin kuuluvalla alalla linja-autoliikenteessä. Hoidamme aikataulunmukaista linjaliikennettä lähes koko Suomessa. Ajamme myös tilausajoja.

Koiviston Auto –konsernin toiminnalliset perusarvot ovat hyvä asiakaspalvelu, ammattitaito, luottamus ja tuottavuus.

Laadullisia tavoitteitamme ovat liikennöinnin turvallisuus, täsmällisyys, luotettavuus, mukavuus ja ympäristöystävällisyys.

Laatu- ja ympäristöjärjestelmämme on sertifioitu SFS-EN ISO 9001 ja 14001 standardien mukaisesti.

Reitit ja aikataulut

Reitit ja aikataulut löytyvät internetsivuiltamme ja painetuista aikatauluistamme.
Tiedot löytyvät myös Oy Matkahuolto Ab:n internetsivulta (www.matkahuolto.fi).

Matkaliput ja hinnat

Hyväksymme maksuvälineenä Oy Matkahuolto Ab:n liput ja matkakortit. Käytämme myös yhtiöiden omia lippuja ja matkakortteja.

Ajantasaiset tiedot lipuista ja hinnoista löytyvät internetsivuiltamme.

Henkilöstö

Toiminnalliset perusarvomme hyvä asiakaspalvelu, ammattitaito, luottamus ja tuottavuus ohjaavat jokaisen yrityksen palveluksessa olevan henkilön päivittäistä toimintaa omassa tehtävässään.

Koulutamme henkilökuntaamme säännöllisesti.

Kaikki kuljettajamme ovat käyneet asiakaspalvelun ja ennakoivan ajon koulutuksen.

Korjaamohenkilöstön ammattipätevyyttä ylläpidetään jatkuvasti.

Linja-autot

Liikenteessä käytämme eri tarkoituksiin parhaiten sopivia linja-autoja.

Kaupunkiliikenteessä käytettävät linja-automme ovat matalalattiaisia. Poikkeustilanteessa käytössä voi olla myös korkealattiainen auto.

Kuljettajamme auttavat tarvittaessa liikuntarajoitteisia matkustajiamme linja-autoon nousemisessa ja linja-autosta poistumisessa.

Asiakastyytyväisyys ja palautteet

Olemme olemassa matkustajiamme varten.

Hyvä asiakaspalvelu on ensimmäinen perusarvomme. Seuraamme jatkuvasti asiakaspalautteita ja korjaamme niiden perusteella toimintaamme.

Palautetta toiminnastamme voi antaa parhaiten internetsivujen kautta.

Käsittelemme palautteet ripeästi ja vastaamme niihin mahdollisimman pian.

Korvaamme asiakkaalle virheellisestä tai puutteellisesta toiminnastamme aiheutetun välittömän haitan.  Korvaus sovitaan aina tapauskohtaisesti.